perjantai 7. helmikuuta 2014

i crave you ♥


 A little coat of snow makes everything so... beautiful ♥
Moi :)
Mun oli tarkoitus saada tälle viikolle vähän isompaa shoottia  postattua, mutta sain tässä hiljattain oman läpppäri/tablettifuusiolaitteen(..?) ja koska en siis enää sais käyttää ädin läppäriä kun mulla on oma, niin en pysty lataamaan kuvia tälle koska tässä ei ole kameran muistikortille paikkaa... :D Saatte siis tällä kertaa tyytyä yhteen flickristä napattuun kuvaseen ja mun höpinöihin. Lupaan kuitenkin ensi viikolla postata jotain isompaa..!

Nyt ei oo noin viikkoon-pariin nuket hirveästi innostaneet, vaikka kävin mä sunnuntaina Ainon kanssa kuvailemassa mutta näin muuten. Lunta tuli yks päivä ihan liikaa, kaikki kasvillisuus hautautui kymmenien senttien kinosten alle ja nuket uppoavat sinne .___." Sääkin on ollut ihan peppuisaa ja pimeetä vaikka oon joka päivä päässyt koulusta aikaisin. (uusi jakso ja kuuden tunnin päivät ftw!)

Lisäksi on eräs henkilö koulussa, jota ajattelen melkein jatkuvasti ja en tiedä onko tää enää kauhean täysjärkistä, mutta joo olen siis ihastunut yhteen poikaan... xD Voisin kirjoittaa tähän pitkästi miten se tyyppi on ihana jii än ee mut tyydyn tuohon biisiin ylhäällä, jonka löysin uudelleen pari päivää sitten ♥ koska kyseenomainen henkilö soitti sitä koulun "ystävänpäivätapahtumassa" ja ah sillä on samanlainen musamaku kuin mulla, tämä on jännäisää

Kyseinen asia vie siis minulta aikaa mutta samalla tuo elämänvoimaa :) Tänään oon ollut jotenkin tosi surullinen, koska menen huomenna sukulaiseni hautajaisiin, mutta eiköhän tämä tästä. c: Ylihuomenna pidän miitin Helsingissä, tuskin jaksan taaskaan miittikuvia postata mutta jos joku on sinne tulossa niin nukke-ehdotuksia saa pistää x)

Oli aika turha postaus joo, mut kerroinpa nyt vaan mitä mun elämään kuuluu ja sitä rataa. Kiitos kaikille uusille lukijoille, toivottavasti tykästytte mun blogiin muutenkin ettekä eroa heti kun give päättyy :'D

xoxo. alli


14 kommenttia:

  1. Kiva blogi, liityn lukijaks! ;)

    VastaaPoista
  2. Alli, mä pyydän, postaa miitti kuvat, jookosta kookosta o u o ???
    Suloinen kuva tuo, ahh nuo ripset *3* ja tietty koko muukin nukke cx
    Voih, toivottavasti tämä eräs poika huomaa siut c;
    + Toivottavasti aina välillä saisit jotain kuvia vaikkapa sisällä aikaiseksi, oisi mukavaa saada useamminkin lukea blogiasi, kun postauksesi ovat niin ihania ^3^ <3

    VastaaPoista
  3. Kaunis kuva, ihanaa tekstiä ja toivottavasti ihastuksesi ja sinä tutustutte toisiinne (ellette ole jo) c;

    VastaaPoista
  4. Ota ainakin melinda mukaan miittiin! :3 Oi tiedän tunteen kun koulussa on joku... :D Todella ihana kuva ja yritä pärjäillä hautajaisissa ;) Munkin isoisän hautajaiset oli n. vuos sitten enkä ees tuntenu sitä paljoo mut silti jos joku sanois et "ollaan itketyskisaa" nii voittaisin sen ajattelemalla häntä -.-" No mut joo nähää sunnuntain :D

    VastaaPoista
  5. ihana kuvanen ! :3 ja postaaa miitti kuvaaseet >w<

    VastaaPoista
  6. ihana toi kuva *Q*
    toivottavasti sun kuvaus/nukke/bloggausinto palaa :c

    VastaaPoista
  7. Sulle on haaste mun blogissani, käy katsomassa jos et ole vielä tehnyt samanlaista. :3

    VastaaPoista
  8. Siel miitis oli kivaa ;) Uusiks joskus :3

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ihana kuva ja postaa ihmeessä miittikuvat ;)

    VastaaPoista
  10. jos myyt niii aioks myydä sakuran jos myyt nii osin ehk kiinnostunu ostaa.

    lukaisethan<3
    pullipdrea.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista