perjantai 2. elokuuta 2013

kesä 2O13


Moihei vaan kaikille :) Koska oon tällainen laiskimus niin pistän tähän postaukseen tän kesän aikana otettuja kuvia. Höpinää sitten lopussa! :'D


Suosittelen kuuntelemaan tätä taustalla, oon kuunnellu tätä biisiä tän 
kesän aikana aika paljon ja rakastan tätä ♥


S U M M E R    2 0 1 3

 okei vielä on kesää jäljellä mutta kummiski

Mun henkilökohtainen tän kesän lempparikuva ♥

***


***


***





***

Sellaista oon siis tän kesän aikana saanut aikaan :) Mun nukkeinnostus on ollut vähän alhaalla, nytkään en oo nukkeja pariin viikkoon kuvannut, tosin oon kyllä hiplaillut niitä koko ajan :p Ois ollut enemmänkin kuvia, mutta kohtuus kaikessa enkä jaksa muokata näitä kuvia enempää. Nää kuvat on sitten aika sekaisin, ei oo mitenkään aikajärjestyksessä, laitoin ne vaan nyt tollai ku tuntu kivalta.

Kuten kuvista huomaa, Catherine on ollut aikamoisessa kuvaussuosiossa - mun ekana nukkena sitä on vaan helppo kuvata ku tiedän sen 'värit' jne :) Vaihdoin muuten sille takas noi vihreät chipit, koska mua alko häiritä noiden ruskeiden punertavuus. Mut pakko sanoa et oon Catherineen tällä hetkellä ylityytyväinen ja tykkään kuvailla sitä hirmuisesti, kun kesä on sen vuodenaika ♥ Myös Sakura on ollut mun suosikki mut en oo ehtiny kuvata sitä? :'D Kaikki aika on kadonnut jonnekin...

Oon nyt kuitenkin päättänyt palata, aion panostaa tähän blogiin ja postata useammin! Ja jospa saisin ton kaupankin käynnistettyä... Mua ärsyttää kun nuket ei oo oikein innostaneet mua, ja yritän nyt oikeasti tehdä kaikkeni sen eteen, että ne innoistais taas enemmän - nyt on innostus sellaisella on/off-vaihteella. 


 ♥ Ensi postauksessa esittelen Cool Catin tilauksen ♥
♥ Kommentit piristäisivät ;) ♥ 

xoxo. allikakkiainen

/jos musiikki soi vielä niin suosittelen kuuntelemaan sen loppuun <3
/vastatkaa myös tohon kyselyyn, että tiedän ketä kävisin kuvaamassa seuraavaksi :)

18 kommenttia:

  1. Sinulla sitten on ihania nukkeja <3 Sinulla on kiva blogi, liityn oitis lukijaksi. :) Innolla odotan seuraavaa postausta!

    VastaaPoista
  2. Sun kaikki nuket on niin hemmetin sulosia ja täydellisiä, että oikein pahaa tekee kattella näitä kuvia TT^TT + laatuki saa kateelliseks. yhyy
    En malta oottaa ens postaustas ! ;)<3

    VastaaPoista
  3. Waah~~~~~~~ Ihania kuvia niinku aina♥ Tuo eka kuva Melindasta (?) on tosi sulonen 'ω' Myös neljäs kuva on tosi ihana :3 Zoé on oma lempparini sun nukeista ; 3 ; Toivottavasti postaat pian♥

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Sun nuket on yksiä näteimmistä mitä tiedän. Näitä kuvia on aina tosi ihana katsoa <3

    VastaaPoista
  5. Oh, niin ihania kuvia ; w ; sun nuket on kyllä yksiä ihanimpia mitä tiiän ja Isabelle (?) varmaankin söpöin dal mitä olen ikinä nähnyt ~ <3 !

    VastaaPoista
  6. Ow, söpöjä ^^ Anteeksi lyhyt kommentti..

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  7. Ihania ovat nukkesi! Lempparini kuvista taisi olla tuo sinunkin lemppari.. Itselläni on sama ongelma noiden ruskeiden chipsien kanssa: liian punertavat :/ Mutta nuo vihreät sopivat loistavasti Catharinelle!

    VastaaPoista
  8. Tosi hienoja kuvia, eka on mun lemppari. n.n
    http://pictureaftertherain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. T Ä Y D E L L I S I Ä KUVIA! Nams! ♥ Ootan innolla seuraavaa postausta. :33 Vihreet chipsit käy ihanasti Catherinelle. ♥

    VastaaPoista
  10. oii ihanii kuvii ♥ :33 kaikki sun nukkeset on niin söpöi <3

    VastaaPoista
  11. Aww hanii kuvii, ite en o oikeen kuvannut kesäl, koska obitsut ja peruukit.

    VastaaPoista
  12. Ihania kuvia, sun nuket on sulosia ♥ Catherine on söpö noissa vihreissä chipeissä! Lempparit oli eka kuva ja toi Isabellen kuva tuolla keskellä ;)

    VastaaPoista
  13. Ihania kesäkuvia, tytöilläsi on todella nättejä vaatteita (etenkin tuo vihreä pipo~♥) ja kauniita ovat itse nukkeloisetkin! :3

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. Haastoin sinut blogissani! :)
    http://bells-pullip-blog.blogspot.fi/2013/08/i-see-that-spark-flashing-in-your-eye.html

    VastaaPoista
  15. Apua, kuinka söpöä ♥ Värikästä, erilaista ja KAUNISTA ^^ Ihanan kesäistä (näin sadepäivänä tulee kamalan haikea olo, että mitenkä toi kesä niin nopesti meni ohi ;___;)

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Ihania kuvia ja täydellisiä nukkeja! Ihania asujakin tyttösilläsi! <3

    VastaaPoista