lauantai 17. elokuuta 2013

if our love is tragedy, why are you my remedy

zedd - clarity ft. foxes


Heipsulivei vaan kaikille ~
Heti alkuun joudun pahoittelemaan etten nyt tällä kertaa päässytkään esittelemään Cool Catin tilausta, koska en ole ehtinyt ja tällä hetkellä oon kipeä eikä huvita nukkeihin koskea .__. Koulu alkoi mulla maanantaina ja säät ovat olleet kehnoja niin en ole myöskään sen puolesta päässyt nukkeja kuvaamaan. Intoa mulla kuitenkin on, ja oon alkanu mm. suunnitella uutta give awayta (tulee 250 lukijan kohdalla vinkvink)

Ennen kuin siirrytte katselemaan näitä pari viikkoa vanhoja Melinda-kuvia, niin muistakaahan äänestää tossa kyselyssä, sillä eniten ääniä saanut nukke tulee mukaan Traconiin ;3






Jostain syystä oon mun nukkeihin tällä hetkellä melko tyytyväinen, taisiis tykkään niistä ainakin ite tosi paljon :) Mun pitäis vaihtaa Melindalle chipit mut en oo jaksanu ja oon tykästyny noihin väliaikaisiin ruskeisiin. 

Mutta anyways, yritän postata viimeistään parin viikon päästä uudelleen c: Tällä hetkellä mulla on vaan tää arkeen totutteleminen vienyt aikaa, mutta eiköhän tää tästä... Ketä haluaisitte mun kuvaavan seuraavaksi? Lucylta puuttuu peruukki mutta kaikki muut ovat kuvauskunnossa.

xoxo. alli 

♥ Muistathan kommentoida ♥

17 kommenttia:

  1. ♥♥♥♥



    http://lovely-sweet-dreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ahh melinda on just semmonen tiphona et ku katon sen kuvia, tekee mieli hankkii tiphona itekki ;w; <3 ihana postaus, kuvat jälleen hävyttömän laadukkaita + kuvaa seuraavaks sakuraa ! ;3

    VastaaPoista
  3. Jeeh~~ Tosi ihania kuvia♥ Melinda on tosi sulonen > u < Nuo neidon chipsit on tosi ihanat ja sopii neidille hyvin ^ - ^ Viides kuva on oma lempparini ' 3 ' Nuo Melindan kengät on jotain NIIN ihanaa *Q* Muutenkin tykkään neitosen asusta o 3 o (Ja kiva että give on tulossa 8-D)

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia. Melinda on tosi nätti. ouo ♥
    http://pictureaftertherain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniita kuvia ja söpöt vaattet Melindalla! <3 Itse tykkäsin erityisesti kuvista 4,5 ja 7.

    VastaaPoista
  6. JESH, pitkästä aikaa sulta postaus, jee ~~ <33 Ihanaa nähdä näitä kauniita kuvia ;U;

    VastaaPoista
  7. ää, melinda on ihana ♥ ja ihania kuvia taas kerran sulta :3 miten osaat kuvata niin hyvin?? oon kateellinen XDD mutta postaa pian !!

    VastaaPoista
  8. Aivan ihania kuvia ♥ Kivat vaatteet oot tilannu ja Melinda, voi kun se on nätti ;_____; ♥ Parhaita näistä kuvista ovat viides ja kuudes :3 Toivottavasti suataas pian nuketuttaa ja me saadaan jotain näin ihanaa katseltavaa ^^

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Wow vähän ihana Tiphona *-* Mä pidän itse noista ruskeista chipseistä ♥ Tuo jotenkin erilaisuutta siihen :o Viitonen taisi olla lemppari kuvani, koska katse mikä Melindalla on siinä kuvassa on ihana <3
    Ja kuvaileppas Isabelleä tai Sakuraa ~ =^.^= && Parane pian ! ♥

    VastaaPoista
  10. Tosi ihania kuvia Melindasta ^^ ♡ kuvaa seraavaks Isabelleä :)

    VastaaPoista
  11. Tykkäsin hirveesti noista asennoista :) Melindan peruukki ja chipsit on aivan ihanat!

    VastaaPoista
  12. Melida on tosi nätti ja musta noi chipit sopii sille tosi hyvin ♥

    VastaaPoista
  13. ihania kuvia <3 melinda on kaunis (:


    mylovelyrainbowdolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Nättejä kuvia ja kivalla tavalla samaan aikaan syksyisiä sekä kesäisiä. :3 Tiphona on kyllä kaunis nukke, etenkin tuossa viidennessä kuvassa näkyvä hymy (ja ilme muutenkin) on aivan ihana. ^w^

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Kauniita kuvia, hyvä olet kuvaamaan :3 5. oli minunkin lemppari ^^

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  16. Ihania kuvia ja aivan ihana Melinda! Täydellinen Tiphona <3

    VastaaPoista