maanantai 23. joulukuuta 2013

ethän pelkää pimeää, siel on monta kynttilää


17

otsikko yhestä biisistä

 Hellurei ja hyvää jouluaatonaattoa! ♥ Enää 1 yö jouluun, jännittääkö teitä? Mulla on ollut joulumieli ihan kateissa tän lumettomuuden takia, mutta eilen ja tänään kun leivoin pipareita ja joulutorttuja sekä tein piparkakkutalon, niin sain vähän joulumieltä. :) Kuvasin eilen illalla Melindasta pienen shootin, tässäpä siis se ja joitain muita kuvia jouluun liittyen c:


 1
2
 4
 3
 22
 5
 7
 6

8
Merry Christmas ♥

Rauhallista joulua kaikille ♥


 Viikonloppuna nähdään vähän isomman postauksen merkeissä :)

xoxo. alli



19 kommenttia:

  1. IHANIA KUVIA JA IHANA MELINDA!! Hyvää joulua sulle ja nukeilles!

    VastaaPoista
  2. toi eka kuva on niin ihana♥! ihanan jouluisia kuvia ;-;♥!! ja hyvää joulua sullekkin (:

    VastaaPoista
  3. Ihanan jouluisia ja samalla yksinkertaisia kuvia.♥ Hyvää Joulua teille myös! :3

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! nwn Ihanaa joulua♥

    VastaaPoista
  5. Suloisia kuvia! Ja hyvää joulua! c:

    VastaaPoista
  6. Niin suloisia kuvia! Itsekkin hehkutan tuota ekaa kuvaa, aivan ihana ♥ > w <

    Hyvää joulua!

    VastaaPoista
  7. Siis todella upeita kuvia, noi kuvakulmat ja kaikki... <3 Oot liian hyvä kuvaan >w<

    VastaaPoista
  8. Aww, niin kauniita kuvia että jos ei muuten, niin nää kohottaa mun joulumieltä! nwn Hyvää joulua sinulle!

    VastaaPoista
  9. Oikeesti oot ihan himo hyvä kuvaan ja sulla on himo ihanat nuket! Ja musta oli söpöö kun Melinda katto tolleen "kaukaisuuteen"! Hyvää jouluu sulleki ja kaikille muille! :3

    VastaaPoista
  10. Hienoja kuvia. Melindasi on kyllä täydellisyys :3 Rauhallista joulua sinullekin!

    VastaaPoista
  11. Awwwww*kuvittele tähän vielä miljoona w:tä*wws ihania joulukuvia :3 Ei tässä onnistu angstaamiinen kun kaikilla on liian ihania joulupostauksia x) Varsinkin tuo eka kuva, näinkin sen jo pullarissa. Ihanan jouluinen ja hauska n3n

    VastaaPoista
  12. Awwws, aivan upeita kuvia :3
    Suloisia nukkejaaa (;

    VastaaPoista
  13. Hyvää joulua! ☆ Todella onnistunut ja ihana shootti ^^

    VastaaPoista
  14. Awwws ihana hyvää joulua ja rauhallista uutavuotta sinullekkin <3 http://75sent.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Vau! o_o
    Mikä hitsin kamera siulla on, jos kynttelikkövalaistuksessa tulee noin täydellisiä kuvia? Itselleni kun ostettiin "markkinoiden paras" digipokkari pari vuotta sitten, eikä tällä kuvaamisesta tule mitään. Ihanan tunnelmallisia joulukuvia nämä, oon kade laadusta :3 ♥

    VastaaPoista
  16. Todella kauniita kuvia kyllä *w* ja tää sun blogis ulkoasu on ihan pelottavan hiano, oon kateellinen :o

    VastaaPoista
  17. pöhöh, miks mä oon aina ihan ylilaiska kommentoimaan ja sä joudut muistutella mua aina? ku teet seuraavan kerran postauksen, mä kommentoin heti. tämä on lupaus (jonka ehkä vahingossa rikon mutta leikitään että en :)))

    Jeejee sä laitoit ton superupeenomgniintäydellisenjaonnistuneen Melindakuvan tonne, vaikkakin rikoit hieman tekijänoikeuksia ku käytit MUN hametta e__e ok toi ei viel ollu mun hame ku otit ton, armahdan sinut koska olen paras :--)

    Tosi joulusia kuvia, yhyyyy nyt haluun et on taas joulu koska joulu on kiva (ei, et mitenkään tienny sitä etukäteen). Tykkään Melindan vaatteista ja toi valaistus on sillee jänskästi tunnelmallien ja joulunen . Toi kuva/kollaasi mis on Melinda ja sen mustavalkonen peilikuva on kolee ja hieno ja tykkään kaikista tän postauksen ASENNOISTA (en ainakaa just lukenu sun kommenttia mun blogiin xd) 8)))

    Sanoisin 'hyvää joulua' mut ei oo enää joulu vaik pitäis olla -.-.- joulu oli ilkee manaatikas setä ku se häippäs äkkiä ja meni jonnekki kuuseen. Nää on hyvälaatusia vaikka onki sisällä otettu, ja se on havinainen asia jonka voisin mielelläni pölliä sulta. Ja jos kateellisuudesta puhutaan nii oon myös kateellinen että sun flickr toimii, koska mulla se on ihan manaatinpeppu eikä lataa kuvia D:D:D:

    En tiiä sanoinko jo viime postauksessa, mut toi banskubanneri on hieno ja jeeee. oon huono+laiska kommentoimaan eikä se oo hyvä yhdistelmä.mutta jeejee tää oli mahtaisa postaus ja oon kolee ku tiiän mistä biisistä otsikko on ( mikä on aika ihme koska en oikee kuuntele radioo tms. mist voisin kuulla tommost musiikkii)

    Jätän tän kommentin nyt tähän ja häippäsen dataamaan tai soittamaan mun fab ukulelea koska ukulelet on koleita. Moikka.

    VastaaPoista
  18. Ihanan valosia ja kekseliäitä kuvia :) miten keksit aina uusia ideoita postauksiin :o ihailen muutenki sun taitoja ja nukkeja yli kaiken ♥ ;)

    VastaaPoista