keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

≫ summer time [Sakura photoshoot!] ♥










No heipodei ja sinnepäin.
Taas on ehtinyt vierähtää tovi viime postauksesta, mutta ihan rehellisesti sanottuna mua ei kauheasti kiinnosta bloggaaminen tällä hetkellä. Oon alkanu tykästymään Flickrin käyttöön entistä enemmän - tykkään siitä et voi ladata sinne kuvia enemmänkin yksilöinä, kun blogissa nää on useimmiten isompia kokonaisuuksia. Saatan varmaan muuttaa tätä blogiakin vähän sinnepäin - alan postaamaan lyhyempiä, muutaman kuvan postauksia, jotka on enemmän mun tyylisiä n_n Pitkät kilometripostaukset ei oikein oo mun juttu.

Anyways kävin maanantaina lähimetsässä kuvaamassa Sakuraa :3 Varmaan huomasittekin uuden peruukin joka hänelle tuli öö joskus vapun aikoihin. Koulu muuten loppui lauantaina ja tämä tyttö pääsi 7. luokan kunnialla läpi, numeroiden KA oli 9,6 ♥ Ihanaa olla kesälomalla kun ei tarvitse keskittyä koko ajan koulujuttuihin... Nukeillekin jää enemmän aikaa (:



Tässä muuten Isabellen peruukki, tuli siis samaan aikaan kuin Sakurankin peruukki. Pienen alkushokin jälkeen totesin ton olevan ihan hyvä :) Ja kuvan nappasin mun flickristä koska oon liian laiska lataamaan sitä bloggeriin :p Mut eipä mulla muuta tähdellistä asiaa ollutkaan, nähdään taas joskus ja kommentteja ois kiva saada taas ainakin se 15 ♥

xoxo. lily

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia c: Nykyään kaikilla lukee : Photography by .... Ja sitte sen nimi :---D Alko kai siitä et tein niin.

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Haha :'D Ite aloin käyttämään tota tapaa pistää tekijänoikeudet kun -Poison Girl- oli eka käyttäjä, jota aloin seuraamaan flickrissä ja sit toi vaan tuntu jotenkin luontevalta! (:

      Poista
  2. oi kuinka söpöjä kuvia! (:3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia *u* Sakura on niin kaunis blondi pallero :) Tykkäsin erityisesti tosta kuvasta, jossa neitokainen istuu puussa, söpö asento! Isabelle on vikassa kuvassa jotain niin sulosta c;

    sallajanuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mustakin toi seitsemäs kuva on aika onnistunut :3

      Poista
  4. Ihania kuvia ♥ Sakura on tosi sulonen *W* Ja Isabellelle sopii tosi hyvin toi uus peruukki >3<

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Aww, nämä kaksi ovat sööttejä nwn Oot niin loistava kuvaamaan ^^ Ja tosi hyvä KA sulla Ö.ö mulla vaan 0.2 pienempi :P (8 loppu) Mut juu, vielä Sakurasta, että asennot on tosi luonnolliset ja söötit :3 Ja Isabelle nättinä myös ^3^

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Ja toi KA on korkein, joka mulla on ikinä ollut, heh ^^"

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kuvaan Isabellea ihan liian harvoin neidin vaatepulan vuoksi, mutta kiva jos joku tykkää tästä harvoin täällä näkyvästä nukesta (:

      Poista
  7. Ihana Sakura <3 Oon samaa mieltä Sallan kans, toi 7. kuva on suloinen :3 Ja söpö Isabelle, sen peruukki on ihana >w<

    VastaaPoista