sunnuntai 20. tammikuuta 2013

The Sun is shining, oh it makes the snow so glowy ~


moiolenallikuuntelendubsteppiä






































~ ~ ~


Moi. Oon ollut viime aikoina kiireinen ja kuvaamisen suhteen aika laiska. Mun todistusnumeroiden ylläpito vaatii ihan kivasti työtä, enkä haluais numeroiden tippuvan. nousta ne nyt ei voi kauheesti kympistä
Tänään päätin kuitenkin ottaa kameran käteen, kun tuolla paistoi aurinkokin! :--) Oli tarkoitus ottaa
enemmän kuvia, mutta mun kädet paleli kuoliaaksi... tarviin paremmat hanskat. 

Lily

 PS. Oon saanut paljon ihania kommentteja molempiin viime postauksiin, ootte ihania Tää bloggaus ei 
ois mitään ilman teitä, kiitos. Pidän sitten taas Give Awayn kun 200 lukijan raja ylittyy ~
 

13 kommenttia:

  1. PIDÄN KUVISTA <33333 TERVEISIN SALAINEN IHAILIJA


    eiku ne oli oikeesti hienoja : 3 toi kymmenes kuva WIIHIII MA LENNAN tuli mieleen tosta TEPPICH FLIEGEN DAS IS LOGISCH eiku mitä no kuitenkin MINÄ PIDÄN POSTAUKSISTASI enkä osaa kommentoida vakavasti oi osterikaunotar joten LIIDÄN TÄÄLTÄ TAAS POIES meinasin kirjoittaa O'BOYS

    JEE KAAKAOTA

    VastaaPoista
  2. Nawws, ihania kuvia :) Sun kaikki neitokaiset on niin nättejä ja ihania ja kauniita jaja <3 Mutsiis tosi onnistunu shootti :)

    sallajanuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mä niin rakastan noit hiuksii! Oonkohan maininnu ennen? Enpä taida. Mut tosi hyvii kuvii siat :)

    VastaaPoista
  4. Njaaw kivoja kuvia! nun Lucy on tosi nätti >w<

    VastaaPoista
  5. Lucy on ihana ♥ onnistuneita kuvia ja paljon eri asentoja ^^

    *********************************
    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ah! Tosi söpöjä kuvia. Asennot oli monipuolisia, mutta jotenkin samanlainen ulkoasu. Tosi ihana shootti ja ulkoasu! :3

    VastaaPoista
  7. Onnittelut Giveni voittamisesta :3.

    http://vampyyrinuket.blogspot.fi/2013/01/give-awayn-voittaja-on.html

    VastaaPoista
  8. Naaw, tosi söpöjä kuvia > w <

    VastaaPoista
  9. Lucyn kasvot heijastaa nätisti auringonvaloa, joten hyvä nukkevalinta tollaselle säälle. Musa oli kans hyvä~ tosin kaulatapin teipit vilkkuu pikkusen näkyvillä, mut se ei mun silmään kuiteskaa kovin pahasti pistäny c:

    VastaaPoista
  10. Oi, ihania kuvia <3<3 Musa sopii niihin tosi hyvin!!

    VastaaPoista